Alexx Alexander

Opplev en kveld i magiens tegn og la Alexx Alexxander vise deg hvorfor han er utnevnt til en av verdens fremste illusjonister.

Du vil bli forbløffet og forført av latter, forundring og magisk fingerferdighet. Bli med på en uforglemmelig reise inn i magiens verden. Alexx Alexxander inviterer deg til en helaften fylt med humor, mystikk og spektakulære illusjoner hvor grensen mellom illusjon og virkelighet vil opphøre. La deg fascinere av Alexx Alexxander's uforklarlige shownummer i et show for fire generasjoner! Ved hjelp av store skjermer vil publikum følge illusjonene i minste detalj, hvor enn de sitter i salen. Alexx fikk nylig overrakt magiens Oscar pris for sin innsats for å presentere magi som stor underholdning.

Alexx holder ingenting igjen når han nå skal ta Norge med storm. Denne storsatsningen av en forestilling vil garantert ta pusten fra deg og du vil få ta del i oppsiktsvekkende illusjonsnummer du aldri har sett maken til. I en årrekke har Alexx Alexxander fascinert et begeistret publikum i hele Skandinavia med utrolige stunt og magiske illusjoner i verdensklasse.

Velkommen inn i Alexx Alexxander's magiske univers – En opplevelse for livet!

Mer info se: www.alexx.no

Torsdag 15. mars 2018. Kinoteatret. Pris: mer info kommer.
Dørene åpner 30 minutter før forestillingen starter.

Restriksjoner: Det er ingen nedre aldersgrense på arrangementet, men barn under 15 år anbefales å være i følge med en voksen person. Dørene åpner en time før arrangementets start.

Arrangør: ÅS KULTURHUS
: Ås kinoteater